donderdag 29 november 2007

Spellenspektakel Zwolle (III)….. @ huisje 121



Rond sluitingstijd gaan mijn broertje en ik op weg naar het bungalowpark op zoek naar huisje 121 ookwel huisje feest. Het is dat we TomTom aan boord hebben, want anders hadden we nu nog ergens tussen de weilanden gereden. Op het park aangekomen lopen we richting het huisje, waar Elrudo en Airwin van het forum reeds aanwezig waren. Wat later arriveren ook Arnhem1 en DontCare en nog wat later is ook Jappie van de party als we patat met 21!! snacks gaan eten….die 5 minuten voor sluitingstijd van het cafetaria nog ff besteld waren door de heren…hehe.
Na de maaltijd gaat de cashgame van start, maar ik neem nog niet deel aan het spel, want ik test eerst even samen met Elrudo en mijn broertje de Wii uit. Wat een machtig mooi ding is dat zeg, ondanks dat mijn broertje mij K.O. slaat en vervolgens ook nog het bowlen en de tenniswedstrijd wint. Intussen arriveren ook Silverback, Marisss, Kurnia, Rik en wat anderen en begint het druk te worden in het huisje. Inmiddels heb ik me voor 20 euro ingekocht in de cashgame en fold ik rustig mijn handjes. Mijn 1e raise plaats ik met 72offsuit, echter ik word door 4 man gecalled en kan na een bet na de flop mijn hand na een tijdje denken mucken. Inmiddels wordt het superdruk in het huisje als ook Sijbrand, Armijn, Petertjem, Berbera, Johan en Mariken binnenkomen. Sijbrand en even later in zijn plaats Mariken komt naast me zitten en doet mee aan de cashgame.
Omdat de ruimte toch wat krapjes is, verlaten een aantal mensen het huisje om elders een SnG op te starten. De cashgame is gezellig en zo tegen het einde maak ik een mooie double-up als ik de BB eerst raise met 4xBB met azen in mijn hand. Jappie reraist naar 16xBB en ik denk een tijdje na en gooi de rest van mijn stack erin ( 15 euri in totaal ofzo). Jappie callt uiteindelijk met zijn pp9 en ik sluit de cashgame af met een winst van maar liefst 5 hele euri’s. Het was inmiddels al rond twaalven en we moesten terug naar Nijmegen. Al met al een zeer geslaagde dag en avond en zeker voor herhaling vatbaar.. Ik zeg Tijd voor een weekendje PI op Centerparcs ofzo!!

Geen opmerkingen: