vrijdag 23 november 2007

Online sabbatical...

Hallo lezers,

Geen schokkend nieuws eigenlijk vanuit deze kant, alhoewel er wel het een en ander speelt de laatste tijd. Nee, ik ben niet gestopt met online poker, echter ik heb wel een stapje terug gemaakt. Met name de live games van de afgelopen tijd trekken mij meer dan 's avonds iedere dag achter de pc te kruipen en gestaag wat dollartjes te verdienen. Ik heb gemerkt dat ik veel meer plezier beleef in het spelen van home-games, de MCOP en de plaatselijke games in de kroeg. Dag in , dag uit achter de pc komt me een beetje de keel uit en dat gaat ten kostte van mijn spel ook. Ik heb daarom besloten om meer live te gaan spelen en wat minder online. Inmiddels heb een flink gedeelte van mijn bankroll uitgecashed en gereserveerd voor uitjes naar HC of toernooitjes elders. Dit betekent niet dat ik helemaal niet meer online te vinden ben, ik zal zo af en toe ( 1 a 2 keer per week) nog wel wat toernooitjes spelen, echter je zult me niet meer elke avond bij de cashgames tegenkomen..

Voor de rest staat vanavond weer een home-game op het programma en morgen reis ik af richting Zwolle voor het Spellenspektakel, waar pokerinfo.nl een stand heeft en om 17.00 uur morgenmiddag een VIP SnG organiseerd, waarbij ik mijn kunsten ga vertonen. Een verslag van dit spektakel zal ik van de week effe op mijn blog zetten..

Ciao!!

Geen opmerkingen: