vrijdag 3 augustus 2007

Have a break.....

Zo, na een rustperiode van een kleine week ( langer kon ik het niet volhouden, OMG i'm really addicted) ben ik langzaam aan weer begonnen met het terugkrijgen van mijn spelplezier en geduld.

What happened the last weeks?? Nou, ik had al een tijd geleden het geduld een beetje verloren om goed en solide poker te spelen, ik merkte dat ik fouten ging maken en soms idiote calls en plays maakte en moeilijk laydowns kon maken. Holdem speelde ik al vrij weinig meer, maar ik merkte dat het nu ook ging gebeuren op de door mij geliefde Omaha Hi/Lo-tafels. Komt daarbij dat ik per ongeluk ( zie mijn rien ne va plus-verhaal) een smak geld had gewonnen met de roulette en de drang naar meer in korte tijd in mijn achterhoofdje spookte zo af en toe.... Ik moest wat doen, want anders kon dit mij best wel wat geld gaan kosten , bedacht ik zo....dus ik besloot om een poker/gokpauze te nemen.......

Ik kan iedereen dit aanraden die met dezelfde gevoelens zitten als ik had, heerlijk genoten de afgelopen dagen, een voor mijn begrippen grote cashout gedaan, wat leuke dingen gekocht, leuke dingen gedaan met de family, een deel weggeschonken aan mijn ouders.....echt effe gewoon wat anders dan met poker bezig zijn....heerlijk!!

Op 1 augustus ben ik daarom weer langzaam begonnen met het spelen van Omaha Hi/Lo cashgames, gewoon weer regular op de $ 01,0/$0,25 - tafels, 3 tafels maximaal. Lekker rustig mijn eigen spel opzoekend in de avonduurtjes, maximaal 2 uurtjes per avond.

Ik moet zeggen het gaat weer als vanouds, lekkere juicy tafels vol met low-chasers die mijn nuts Hi lekker afbetalen zo nu en dan. Donkeys, bananen, mongolen ....noem ze maar zoals je zelf wilt, voor mij zijn het bankrollopbouwcybervriendjes..hehe.

De afgelopen weken zijn en mooi leermoment voor me geweest. Nu ik erop terugkijk, klop ik mezelf op mijn schouder en zeg: " Way to go , dude!!"

Moraal van het verhaal: leer jezelf kennen en gun jezelf af en toe gewoon een pauze...

of zoals de rapper Gangstarr al eens een single had......take a rest.....


Chuckie

Geen opmerkingen: