woensdag 15 augustus 2007

Duitsers en de Summer Classics in aantocht.....

Ola,

Zo weer terug thuis na een internationaal weekendje weg. Tja Zuid-Limburg betekent al gauw het drielanden-punt in Vaals, dus ben ik ook even naar Belgie en Duitsland gehopt. Ik had al niet veel met Duitsers, maar ze bezorgden me van het weekend de schrik van mijn leven. Niets vermoedend wandel ik met mijn vriendin door het Duitse deel van het bos, als we ineens langs een groot hek lopen, waar we mensen hoorden lachen. Wij lopen nieuwsgierig gewoon door langs het hek en na een tijdje lopen zien we een gat in het hek. Nieuwsgierigheid zegenviert boven het verstand en ik banjer door de brandnetels naar het gat, ik kijk en AAARRRRGGGHHHH....ik weet meteen wat de vertaling is van het Duitse " Naturcamping" als ik twee Viola Holt-achtige dames poedelnaakt zie badmintonnen..........
In het weekend ook nog Valkenburg aangedaan, echter een bezoekje aan HC zat er niet in, zodat ik dus een heel weekend niet aan een kans- of behendigheidsspel heb kunnen deelnemen.

De komende week ook niets bijzonders op het programma staan, met het online poker beperkt ik me tot de cashgames, live poker wordt beperkt tot wellicht een SnG-tje in HC Nijmegen. Waar ik wel naar uitkijk is het gaan railen donderdag 23 augustus in HC Utrecht bij de Summer Classics. Die dag zal in het teken staan van ontmoetingen met nog onbekende PI-gezichten, het weerzien van een aantal bekenden en natuurlijk het supporteren van het Everest Poker Team.

Ik zal volgende week een klein verslagje maken van deze dag...

Chuckie

Geen opmerkingen: