woensdag 22 augustus 2007

Verslagje $1.000 Freeroll op Party

Vandaag was het wer eens zo ver. De $1.000 freeroll van pokerunlimited met deze keer 52 deelnemers en de top 3 krijgt uitbetaald.

Ik dacht na de eerste hand, laat ik tijdens het toernooi maar eens een verslagje ervan schrijven, mede doordat ik meteen de eerste hand dubbel, wanneer ik in de grote blind QQ krijg en een voor mij onbekende tegenstander in late position all-inn gaat met 87offsuit. Een lekkere start dus, want ik sta gelijk op 6k in chips met de blinds op 30/60.

Inmiddels voor de twee keer QQ gehad, nadat ik in de chat verkondig dat ik na de eerste had kaartdood lijk. Ik zit in de kleine blind en de button raist 6x de BB voor me. Ik zet hem all-inn , maar hij durft niet te callen.

En de derde keer QQ binnen een half uur is een feit, echter geen callers op mijn raise, dus pak ik wat blinden en een flat caller zijn chippies... De blinds zijn inmiddels 50/100 en mijn stack is 6,5k.

Herschikking van de tafels met nog 40 man left. Rechts van me schuift Remco86 aan.... iemand die de vorige keren er vlot uitlag, maar bovenal een mede-pi-er!! Hij dubbelt al vrij vlug naar 4k als hij zijn flipje wint ( pp10 vs. Q10 ). Ondertussen mis ik door dit getyp een aantal handen van hem en staat ie boven mij in chips...hehe.

Mmm het schrijven van een blogje en pokeren gaat niet echt samen. Ik laat me een beetje meeslepen met een drawing hand en verlies een paar chippies. Totaal 4,9k nu.

Met nog 30 man in de strijd heb ik een average stack van 5,4k.

Oh, Oh voor de tweede keer maakt Remco86 een raise naar 1000 ( 2,5BB) en zet ik hem all-inn met AQ. Wederom maakt ie een fold en ik klim naar 7k. Een paar handjes later gooi ik Remco eruit ( helaas voor hem). In een 3-way pot hit ik mijn TPTK op een J-5-10 rainbow flop en call zijn all-inn. Hij heeft middle-pair (met nog een flushdraw op de river) en ligt er nu uit. De chippies gaan naar mij en ik klim verder naar 11,9k nu. Het is meteen pauze.

Na de break zijn er nog 27 man over in het spel en het kan nog alle kanten op. De blinds stijgen wel inmiddels naar 300/600. En hoppa, rechts van me zit " wag386" , een speler die alles erin gooit en agressief speelt vaak. Op een flop van 8-6-5 hit ik mijn trips 5-en en hij maakt een raise voor de helft van zijn stack. Ik zet hem all-inn en met zijn TPTK callt hij mij en ik stijg naar 17,8k in chips en " wag 387" mag naar de rail. Er zijn nog 19 man in het spel.

Damned, ik vlieg eruit in twee handen. Eerst verlies ik 80% van mijn stack door preflop all-inn te gaan met AQo tegen K10s. De luckbox hit zijn koning op de flop. Het handje erna ga ik all-inn met A50 en wordt ik gecalled door KQs en ja hoor een Queen on the flop. Ik eindig hierdoor op de 15e plek...nada niks noppes dus.....

Maar goed beter nu 15e als volgende week, want dan spelen we de $ 2000 freeroll, met de top 14 paid. Nu maar vroeg naar bed toe, want morgen gaan we railen bij de Summer Classics.

Chuckie

Geen opmerkingen: