donderdag 23 augustus 2007

Summer Classics 2007

Zo, net terug van een geweldige dag in het HC Utrecht. Vandaag stond daar de 250 Freeze-out op het programma, waarbij o.a. het Everest Poker Team van Pokerinfo akte de presence ging geven. Via Pokerinfo hadden we 's ochtends eerst afgesproken om met het team en wat andere PI-ers een bakkie koffie te doen. Enigzins verlaat arriveren Vinnebin, mijn broertje en ik bij het hotel, waar Armijn, Dajo, Mariss, Procent, Dutchmadness, Dansgek, Renzz al stonden te wachten. Nog iets later arriveert ook Berbera en Johan en na een bak koffie vertrekken we richting HC Utrecht. Wel leuk hoor om te zien hoe een aantal mensen de groep ( sommige in PI-kleding) aankijkt terwijl we passeren ( je voelt je haast een bekeken voetbalsupporter..hehe).

Nu speel ik vandaag dus niet, maar om het toernooi aan de rail te volgen is ook schitterend. Tussen de gesprekken door met bekenden en minder bekenden, volg ik een groot deel van het toernooi het spel van Rolf Slotboom, Johan, Armijn en wat andere bekenden gezichten. Af en toe post ik een update op pokerinfo via de laptop van Johan, loop ik wat rond, pak effe nog 120 euro winst op de roulette en geniet volop. Voor wat leuke handjes ( die er zat voorbij zijn gekomen) verwijs ik jullie graag door naar het topic in het forum op pokerinfo.nl.

Graag had ik morgen nog meegedaan aan het Limit-toernooi ( Sijbrand heeft nog geopperd om me te backen), echter wegens familieverplichtingen thuis moest ik hem nee verkopen.
Ook het einde van het toernooi heb ik niet meegemaakt, tijdens de dinnerbreak om 20.00 uur ben ik huiswaarts gekeerd. Op dat moment zaten de helden Armijn en Johan nog in het toernooi. Hoe ze het gedaan hebben lees ik morgen wel weer op het forum.

Kortom een leuke dag, veel gehoord en geleerd..en zeker de moeite waard om nog een keer te doen. Bij de MCOP in Amsterdam maar weer van te voren afspreken met een aantal PI-ers??

Chuckie

Geen opmerkingen: