woensdag 17 oktober 2007

1000e post op het forum is een feit!

Zoals een aantal lezers weten ben ik veel te vinden op pokerinfo.nl, de pokercommunity van pokerend Nederland. Vandaag heb ik mijn 1000e post gemaakt op het forum aldaar. Hieronder die 1000e post:

26 november 2005, iets voor twaalfen…. Ik start m’n computer op… Gisteren op kantoor liet mijn collega op mijn werk mij een aantal artikelen lezen over jongeren die grof geld verdiende aan het pokeren op internet. Een van de artikelen ging over ene Sijbrand Maal en onder dat artikel stond de verwijzing naar pokerinfo.nl. Ik krabbelde het internetadres op een Post-It en friemelde deze nu uit mijn broekzak. Ik typ het adres in en druk op de enter-toets……..

Sindsdien is er een wereld voor mij open gegaan. Ik registreerde mij meteen bij pokerinfo ( het was inmiddels 12.04 uur, hehe) en begon gefascineerd de verhalen op het forum te lezen… Wat ik daarna allemaal heb meegemaakt…effe een opsomming:

-Kennismaking met een hele hoop mensen van deze gezellige pokercommunity
-Ik werd benaderd om mee te helpen aan de Nederlandse vertaling voor Poker voor Dummies …. met als gevolg dat ik de Nederlandse pokertop wat beter leerde kennen destijds…. en op een avond ineens Marcel Luske mij op mijn GSM belde.
-De eerste live ontmoeting met de mensen van pokerinfo bij de Simultaan Heads-Up van Rob Hollink te Groningen.
-TV-opnames bijwonen van Veronica Poker met Sterren, waarbij een groot aantal PI-ers ook aanwezig waren.
-De Beekse Bergen Freeroll van het Everest Poker Team.
-Een interview als PI-er on the Spot bij de MCOP 2006.
-De PI-meeting voorafgaand aan de Summer Classics 2007 te Utrecht.

Wellicht ben ik nog wat vergeten, maar ik kan jullie in ieder geval laten weten, dat ik dagelijks met plezier mijn startpagina bekijk, lees en ervaar op het wereldwijde web. Daarnaast kijk ik uit naar de leuke dingen die nog komen gaan…

Het is nu 17 oktober 2007, iets over zeven uur geweest……voor zover mijn 1000e post op de gezelligste pokercommunity van Nederland

Chuckie

Geen opmerkingen: