dinsdag 17 juli 2007

Mieren..? Ik word gek van die beestjes....

De raarste dingen komen je tegen op de pokersite pokerinfo.nl. Sitout-toernootjes, side-bets, backersmogelijkheden en zo af en toe een prijsvraag. Zo ook weer, the godfather van PI, the Great Arminius, hij bedacht een quest waarvan menig pi-er nog steeds de kriebels heeft... het spelletje Ant Attack ( versie 1.1) wat te spelen is op de site spelletjes.nl..... de top 3 krijgt 100 dollar van hem, dus heel PI zit tegenwoordig dit spelletje te spelen i.p.v. rake te betalen aan diverse pokersites...

Het record staat inmiddels geloof ik op een magistrale level 87, de nummer twee strand verlopig in level 83. Mijn persoonlijke record staat nu op level 75 en ik kan gee mier of pizza meer zien, ik word er gek van, die kleine rotbeestjes die als een dolle de pizza naar hun holletje brengen, zo langs mijn raketwerpers heen...waar halen ze het lef vandaan!!

Maar goed we hebben nog een kleine week te gaan......ik probeer het nog maar eens ( voor de zoveelste keer).....

Geen opmerkingen: