woensdag 25 juli 2007

Altijd hetzelfde liedje.....

Ken je dat ook, dan verheug je je op een leuk toernooi, maar dan gebeurt er weer van alles voor of tijdens het toernooi, waardoor het weer misgaat? Nou vanavond was het wer zover, de $2000 freeroll op party voor mensen die party hebben gedownloadt via pokerunlimited.nl ( alvast excuses voor de pokerinfo-lezers van mijn blog...). $2000 in de pot dus, 14 plekken uitbetaald en meestal niet heel erg druk.

Vanavond slechts 37 inschrijvingen, dus ik was er klaar voor. Ik start het toernooi lekker als ik een leuke pot pak met mijn KJ van harten, door een King High Flush te hitten op de flop, maar niet echt durfde door te betten toen een 4e harten op de river verscheen. Maar toen begon de ellende...ding dond...de glazenwasser komt zijn geld ophalen en terwijl ik terugsprint naar mijn laptop zie ik mijzelf QQ mucken....grrr klotevent in zijn ajax-trainingspak uit 1990.

Vervolgens zit ik weer net lekker in het toernooi, begint de kleine boven te huilen als mama haar op haar kop geeft. Ik naar boven om te troosten, laat de kleine nog even naar beneden, geef haar een liga en zeg dat ze wel zo moet gaan slapen. Ze vind het ok, maar na een kwartiertje komt mama naar beneden stormen en begint mij uit te foeteren dat ik haar had moeten laten huilen en dat ik haar alleen maar naar beneden heb gehaald, zodat ik kan pokeren..bla bla, bla..

Pff zit zo onderhand door alles met een stack below average, maar haal net de bubble en ben dus in the money en zeker van $50, als ik in late position A10s krijg...ik schuif alles erin in de hoop een keer die blinden op te pakken, echter de button callt instant zijn hele stack ( hij heeft me covered) en laat AA zien....mmm een 10 op de flop geeft me nog even hoop op een verdiende 10 op turn of river, maar het blijft helaas dubbel aas....exit

Laat ik het er maar op houden dat het mijn avond niet was.......

Geen opmerkingen: