woensdag 5 september 2007

Party Freeroll $3.000 verslagje

Vorige week ging er wat mis bij party, waardoor de freeroll niet door kon gaan, echter Party heeft dit inmiddels opgelost en er voor vandaag zelfs een extra $1000 toegevoegd plus dat plek 1 t/m 20 uitbetaald krijgen. Tot zover het goede nieuws, het slechte nieuws is dat ik me op dit moment ( 10 minuten voor aanvang) moe voel, buikkrampjes heb en helemaal geen zin heb om een toernooi te spelen...zucht. Toch zal ik aan dit juicy toernooitje, want tja op moment van tikken zijn er slechts 36 man geregistreerd!!

Mmmm ze beginnen met 6 tafels..shorthanded dus...not my favorite....
Na 9 minuten ligt mede-pi-er Remco86 er als eerste uit....KK vs. 77, waarbij de underdog een straight maakt op de river..wederom een snelle en zure exit van Remco.

een kwartiertje later komen de voortekenen uit...met Q9 in de hand en op tafel 10-J-3 call ik een potsized bet van degene die achter me zit. De turn geeft me een K...ik check om nog wacht op de continuation bet van de ander, maar die gaat all-inn......denktankje.....zou ie dan AQ hebben.....?? Ik call en.......eruit op plek 34....blegh.

Tijd om eens vroeg naar bed te gaan vandaag.....

Geen opmerkingen: