woensdag 13 juni 2007

Limit Razz SitOut-tournament @ Stars

Vandaag na een lange tijd was het weer zover.... het Limit Razz Sitout Tournament van Pokerinfo, buy in: $ 5,- + $ 0,50, start om 20.00 uur.
Na en frisse douche lees ik nog even Super System om in de juiste flow te komen, ik log in a la Phil Helmuth om 20.25 uur en wat zien ik...... 100 deelnemers maar liefst... en zeker niet de minste spelers zoals daar zitten Armijn Meijer, Johan Rensink, MagicmetMark, Mr. Haas, Scorpy, Berbera, Vinnebin en natuurlijk mr. Razz himself DaJo Rodrigo....een moeilijk verslaanbaar veld.
Het eerste uur vliegt voorbij, zonder een uitvaller en met de eerste break sta ik ongeveer met mijn beginstack. In het tweede uur duikel ik naar beneden en sta zelfs even op 295 chips, maar klimlangzaan uit het dalletje, maar blijf maar aan dat bekende zijden draadje hangen. Ternauwernood haal ik de tweede break. Uur 3 gaat wat beter, ik duikel terug naar 195 chipjes, maar ik krijg een wonderbaarlijke run en halverwege het derde uur sta ik zelfs 7e in chips met 5700 aan chips en ga zelfs Armijn voorbij in de ranglijst ( voor eventjes). Want in het tweede halfuur kukel ik van 6700 chips naar..........0..busted door Pilz, die toevallig?? medewerker is van Pokerstars.....ik eindig uiteindelijk op een 28e plek, maar kijk uit naar het volgende toernooi.

Chuckie

1 opmerking:

Niels Rijneveld zei

Ik weet van nix ;)

Leuk verslag en leuke blog trouwens!