donderdag 14 februari 2008

Toernooi-avondje op Stars part I

Vanavond een MTT avondje gepland, echter het was niet mijn avond…(sorry Arjan)

Ik speelde vanavond de volgende toernooien:

Limit Omaha H/L $20+$2 (63 spelers):
Uiteindelijk als 30e ongelukkig eruit omdat ik een miljoen outs niet hit voor een low + nutflush handje.. klotezooi!!

Daily Fifteen Grand ($11) 2280 deelnemers:
Ging best lekker, echter verloor 75% van mijn stack met Trips 10 tegen trips 10 ( kicker Q vs. kicker K)
Daarna ( 2 handjes later) kreeg ik AKs en deze werd gecalled door A5… 5 op turn en ik was out.
Geeindigd op plek 922

25K gtd. ( $3,30 + R) ( aantal rebuys: 0 )
Ik had een mooie double up in het begin met KK vs. AJ
De triple up met AQs vs. J8 vs. JK was nog leuker
Echter vlak voor het einde van de rebuyperiode verloor ik mijn geflopte boat 666KK tegen een geriverde KKK66

Het komt erop neer dat ik van de $ 215 dollar nog $ 178,70 over heb om Arjan blij te maken….

Better skills next time…

Geen opmerkingen: