zaterdag 29 december 2007

een nieuwe challenge....

Het is nu ongeveer een maand geleden dat ik begon met mijn online sabbatical. Een groot gedeelte van mijn bankroll heb ik uitgecasht en daarmee ben ik leuke dingen gaan doen. Een ander deel heb ik online laten staan, want zoals al aangegeven blijf ik ook online wel aktief, alleen een stuk aantal uren minder dan voorheen. Een maand is voorbij en in plaats van dagelijks punten te sparen op partypoker en bonussen te clearen, doe ik het tegenwoordig een stuk rustiger en belangrijker ik voel me ook rustiger en het komt naar mijn gevoel ook mijn spel ten goede. Zo nu en dan speel ik een MTT of een multi-tafel SnG van 45 of 180 spelers. De resultaten zijn niet slecht. Ook ben ik wat meer live gaan spelen en speel ik nu wekelijks de SnG in de plaatselijke kroeg en ben de afgelopen drie keer , twee keer ITM geeindigd en heb er veel plezier. Zo werd ik gisterenavond ongelukkig 3e na twee verloren coinflips waarbij ik als favoriet pre-flop all in ging.

De trend van het wat rustiger aan doen met poker bevalt me uitstekend, ondanks het feit dat het wat minder cash oplevert als voorheen. Ik voel mij lichamelijk en geestelijk een stuk rustiger en heb voor 2008 besloten om een anders soort challenge aan te gaan....

Ik ben lichamelijk eigenlijk altijd te zwaar geweest en i.v.m. de gezondheidsrisico's dat dit met zich meedraagt en mijn suikerziekte type 2, ga ik mij zo veel mogelijk focussen op het verminderen van wat kilootjes.... ben benieuwd wie mij volgend jaar nog herkend tijdens de MCOP.. ;)

Uiteraard zal ik iedere dag op pokerinfo te vinden zijn en zo af en toe mijn toernooitjes en SnG-tjes en leuke meetings mee blijven pakken.

Ik wens iedereen een goed en vooral gezond 2008 toe!!

Chuckie